ביטוח רוכב אופניים

למרות כל היתרונות הברורים ברכיבה על אופניים, רבים מרימים גבה כאשר מדברים על רכיבה על אופניים ככלי תחבורה, מאחר והכבישים בארץ מסוכנים, הקיץ חם ולח ותרבות הנהיגה בארץ בעייתית ואף מסוכנת.
אנו שומעים כמעט מידי שבוע על רוכב אופניים שנפגע בעת רכיבה.  הנסיעה כל בוקר לעבודה ברכב בפקקים יכולה להיות מאד מתישה ומורטת עצבים, בעוד רכיבה על אופניים תביא אתכם לעבודה באותו זמן כמו עם הרכב כאשר אתם מלאים אנרגיות ושלווים וזה יכול להשפיע גם על הביצועים בעבודה. האופניים הם אחד מכלי התחבורה הבריאים והפחות מזהמים שישנם ולכן יש לעודד את השימוש בהם, אולם אסור לשכוח כי הרוכבים חייבים לדאוג למיגון ראוי ולהקפיד על רכיבה במקומות ייעודיים.
מנתוני “אור ירוק” עולה כי בממוצע נפגעים 370 איש בשנה בתאונות אופניים. יתרונות הרכיבה על האופניים ברורים לחלוטין: קודם כל הם מתאימים למגמה הירוקה שפוקדת את ישראל והעולם מאחר והם לא מזהמים, עוזרים לשמור על כושר או להיכנס לכושר. עוזרים לשמור על המשקל והדיאטה, מהנים כמו כל פעילות גופנית, הרכיבה משפרת את ההרגשה הכללית ומפחיתה סטרס. היא מעלה את רמת האנרגיה, תורמת לשינה טובה יותר ומשפרת את הבריאות הנפשית. למרות כל היתרונות הברורים חשוב לזכור ולקחת בחשבון כי קיימים גם סיכונים רבים. לצערנו יותר מידי תאונות אופניים קורות בישראל ולכן חשוב להיות מודעים על מנת להקטין בכמה שניתן את הסיכונים ברכיבה.
אז לפני שאתם מחליפים את הרכב באופניים תבדקו את המסלול לעבודה, תראו שהאופניים מתאימים למשימה ולא לשכוח ביטוח רוכב אופניים מתאים ,מקיף והכי חשוב לא יקר.
צור איתנו קשר ובעלות של שקל ביום תגן על עצמך ויהיה לך שקט נפשי.

lame